۲۴ فروردین ۱۳۹۸

مراحل پایانی تست تایرهای سایز18پیرلی برای فصل 2021 فرمول یک

پیرلی هم اکنون در حال کار بر روی لاستیک های 18 اینچ خود برای فصل 2021 فرمول یک می باشد. مرحله نخست تست این لاستیک ها ماه سپتامبر 2019 میلادی خواهد بود و در سال 2020 منسجم تر ادامه خواهد داشت.

درحال حاضر، این غول تایرسازی ایتالیایی، در حال مذاکره با تیم های شرکت کننده به منظور تامین ماشین های مورد نیاز تست های خود می باشد. چالشی که تیم ها با آن مواجه اند این است که می بایست سیستم تعلیق خود را با لاستیک های بزرگتر تطبیق دهند. به گفته آقای ماریو ایسولا (Mario Isola)، مدیرورزش های موتوری پیرلی، طراحی لاستیک های فرمول یک 18 اینچ کار آسانی نخواهد بود و مستلزم همکاری تیم ها به ویژه درزمینه تامین ماشین می باشد.

ایسولا بر این باور است که شروع زود هنگام تست ها، پیرلی را برای مرحله اصلی آن در سال آینده میلادی آماده می نماید، چراکه هر گونه تغییر احتمالی در ساختارلاستیک زمان بر خواهد بود. "چنانچه برخی از تیم ها امسال موفق به حضور در تست ها نگردند، این فرصت برای تمام تیم ها در سال 2020 وجود خواهدداشت."

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین فن آوری های لاستیک سواری پیرلی، اخبار مسابقات فرمول یک و همچنین اطلاعات مرتبط با صنعت لاستیک به وب سایت شرکت پخش کاسپین، واردکننده رسمی و انحصاری تایر سواری پیرلی در ایران مراجعه نمائید.

اطلاعات بیشتر

آخرین رویداد ها و مقالات

نمایش همه

پروموشن پایان سال 1399

تا پایان اسفند 1399 ، به ازای خرید هر حلقه تایر پیرلی با گارانتی پخش کاسپین از عاملیت های فروش ساری و قم و ثبت تایر در پورتال گارانتی فومن تایر، دو عدد اکتان بوستر کاسپین هدیه بگیرید.
بیشتر بخوانید

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد.
بیشتر بخوانید

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید. سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.
بیشتر بخوانید
شکایات و پیشنهادات