۷ آبان ۱۳۹۹

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

پیرلی در روسیه

فراتر از پریمیوم

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد. آزمایشگاه های تحقیقاتی پیرلی دائماً در تلاشند تا پارامترهای فنی مدل های موجود را بهبود بخشند. تلاش برای افزودن گزینه های کاملا جدید و تامین تقاضای روزافزون بازار، در پیرلی هیچ گاه متوقف نمی گردد. پیرلی دارای شش مرکز در شش کشور مختلف جهان است. حدود 2000 متخصص مجرب در این مراکز مشغول به کار هستند و هر مرحله از پیشرفت، پس از یک سری آزمایشات و اصلاحات، در فرآیند تولید تجسم می یابد. برای توصیف محدوده جغرافیایی و میزان فعالیتهای صنعتی گروه شرکت های پیرلی، می توان گفت تقریبا 85٪ آن در خارج از ایتالیا و 50٪ در خارج از اروپا صورت می پذیرد. در حال حاضر مراکز فروش محصولات پیرلی در بیش از 120 کشور جهان پخش شده اند. روسیه نمونه ای عالی از ظهور تولید پیرلی در یک کشور جدید است. در واقع روسیه یک بازار خاص است، بخصوص از نظر توزیع سهم محصولات بر اساس فصل. سال گذشته عایدی فعالیت این شرکت در روسیه، بدون در نظر گرفتن تایرهای OE، 1.35 میلیارد یورو  بود که 60% آن به تایرهای زمستانی اختصاص داشت. وقتی صحبت از خط تولید تایرهای زمستانی می شود، متخصصین پیرلی حق داشتند که فراتر از مدل های پریمیوم بروند. امروز "سبد زمستانی" دفتر نمایندگی پیرلی در روسیه، شامل محصولات در سه بخش قیمتی می شوند. در بخش A مدل ICE ZERO و  ICE ZERO FR قرار دارند. بخش B شامل خط تولید Formula Ice و خط C تایرهای Amtel Nordmaster Evo را در برمی گیرد.

پیرلی دائما در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که محصولات زمستانی این شرکت به اندازه تایرهای تابستانی از محبوبیت کافی برخوردار باشند.

فراتر از فروش

برنامه های پیرلی برای فعالیت در روسیه تنها محدود به یک حضور تجاری نبود: برنامه بلند مدت توسعه جهت تولید در این مکان فراهم شد. بعلاوه صحبتی از ساخت سایت های تولیدی جدید و شروع از صفر نبود، از این رو امکان بهره برداری از شرکت های تخصصی موجود در نظر گرفته شد. بدین ترتیب، اواخر سال 2011، پیرلی و شرکت دولتی "راستِک" (Rostec)، در یک سرمایه گذاری مشترک، کارخانه تایر سازی "کایرُو" (Kirov) را از هلدینگ "سیبور" (Sibur) خریداری کردند و تنها چند ماه پس از آن، کارخانه تایرسازی "ورونِژ" (Voronezh)  را خریدند. اکنون این سوال در ذهن خوانندگان ایجاد می شود که کدام محصول پریمیوم در یک کارخانه قدیمی، که تولید اولین تایر آن به دسامبر 1950 بر می گردد، تولید خواهد شد؟ در واقع باید گفت که سرمایه گذاری پیرلی در روسیه از 400 میلیون یورو فراتر رفته است و بیش از 200 میلیون یورو جهت توسعه دو کارخانه، سرمایه گذاری شده است. امروز کارخانه "ورونژ" تایرهای بخش پریمیوم را در سایزهای استاندارد 16 تا 21 اینچ تولید می کند که به منظور نوسازی خط تولید، 73 میلیون یورو تنها جهت نوسازی امکانات و وسایل خط تولید هزینه شده است. در ژانویه 2013، یک خط تولید جدید با یک چرخه کامل فناوری با ظرفیت تولید 2.2 میلیون تایر در سال در روسیه راه اندازی شد. همزمان، یک مرکز جدید آمایش شروع به کار کرد که از طریق آن محصولات پیرلی به کشورهای مستقل مشترک المنافع، اتحادیه اروپا و اسکاندیناوی تحویل داده می شوند. با وجود جدید بودن این استراتژی، سال گذشته 26% تایرهای پیرلی تولید شده در روسیه صادر شده اند.

کارگاه ولکانش (vulcanization)

پیرلی نسبت به توسعه بومی سازی و کاهش واردات مواد اولیه لازم جهت تولید تایر، خوش بین است. به همین دلیل پیرلی و شرکت "راستک" با یک شریک استراتژیک جدید به نام "راسنِف" (NK Rosnef) متحد شدند. هدف از این اتحاد، تحقیق و توسعه مشترک در زمینه تولید کائوچوی مصنوعی و مواد اولیه مربوطه است.

همانطور که می دانید پیرلی از نزدیک با خودروسازان همکاری می کند و در جستجوی مداوم برای عقد قراردادهای تأمین لاستیک برای مدلهایی است که هنوز بر روی نقاله تولید هستند. توسعه دهندگان تایرهای پیرلی تلاش می کنند گزینه های منحصر به فردی را برای تغییرات خاص خودرو ایجاد کنند. با این کار می توان حداکثر تطابق بین تایر و نیاز خودروساز را ایجاد نمود و بهترین شرایط را جهت رانندگی برای مصرف کننده فراهم آورد. امروزه کارخانه تایرسازی "ورونژ" برای کارخانه مونتاژ "فورد" (Ford) تایر تامین می کند و کارکنان این کارخانه عدم وجود نقص در محصولات عرضه شده به خطوط مونتاژ را از موفقیت های اصلی خود به شمار می آورند، این موضوع نشانگر کیفیت تایرهایی است که در روسیه تولید می شوند.

اعطای گواهی Q1 توسط نمایندگان "فورد" (Ford) به کارکنان کارخانه پیرلی در روسیه

Aimone Di Savoia Aosta ، مدیر عامل شرکت تایر پیرلی روسیه (سمت راست)، در حال دریافت گواهی Q1 از نماینده فورد (Ford)

 

این شرکت طیف وسیعی از محصولات ارائه شده را متناسب با تقاضای بازار و ساختار ناوگان خودرویی کشور تنظیم می کند. ایجاد صنایع قدرتمند در سراسر منطقه، امکان کنترل پویایی بازار و پاسخ سریع به تغییرات آن را فراهم می آورد.

از کارگاه اختلاط کائوچو، محصول به قسمت تولید آمیزه های لاستیک با فرمولاسیون های مختلف فرستاده می شود.

تمام لاستیک های زمستانی پیرلی منحصراً در کارخانه میخ زده می شوند. این تنها راه تضمین محصولات با کیفیت بالا است.

قبل از ارسال به انبار محصول نهایی، لاستیک ها تحت کنترل کیفی بصری و ابزاری قرار می گیرند.

 

 

آخرین رویداد ها و مقالات

نمایش همه

پروموشن پایان سال 1399

تا پایان اسفند 1399 ، به ازای خرید هر حلقه تایر پیرلی با گارانتی پخش کاسپین از عاملیت های فروش ساری و قم و ثبت تایر در پورتال گارانتی فومن تایر، دو عدد اکتان بوستر کاسپین هدیه بگیرید.
بیشتر بخوانید

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد.
بیشتر بخوانید

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید. سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.
بیشتر بخوانید
شکایات و پیشنهادات