۶ خرداد ۱۳۹۹

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

  1. جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید.

سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.

  1. پس از اسکن بارکد و ورود به لینک پورتال، صفحه ای حاوی مشخصات تایر نمایش داده می شود.

شما می توانید از طریق تطابق مشخصات قید شده در پورتال با تایری که قصد خریداری آن را دارید، از اصالت تایر مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید.

جهت ثبت تایر، در صورت تطابق تایر انتخابی و QR Code اسکن شده، شماره موبایل خود را در کادر پایین صفحه وارد نموده و از طریق کد فعالسازی که با پیامک برای شما ارسال می گردد وارد صفحه ثبت تایر شوید.

  1. پس از ورود به صفحه ثبت تایر، فرم مشتری را تکمیل نموده و برای ادامه دکمه ثبت را فشار دهید.

  1. در صورتی که اطلاعات شما با موفقیت ثبت شده باشد، صفحه زیر نمایش داده خواهد شد.

  1. جهت ثبت تایر جدید، کافیست مطابق مرحله 1، بارکد جدیدی را اسکن نمایید. پس از ورود با شماره موبایل خود، اطلاعات شما در فرم مشتری نمایش داده می شود و دیگر نیازی به تکمیل مجدد فرم نمی باشد و در صورت تایید، دکمه ثبت را فشار دهید.

در صورتی که اطلاعات خود را در مراحل قبلی اشتباه وارد کرده اید در این مرحله فرصت ویرایش مجدد آنها وجود دارد.

توجه: هر بارکد مختص یک تایر و منحصر به فرد می باشد. جهت ثبت تمامی تایرهای پیرلی خود، لطفا بارکد آنها را به صورت جداگانه در پورتال فومن تایر ثبت نمایید.

  1. جهت مشاهده تایرهای ثبت شده ی خود، با شماره موبایلی که عملیات ثبت را انجام داده اید و کد فعالسازی که از طریق پیامک در اختیار شما قرار خواهد گرفت، می توانید در هر زمان از طریق این لینک، وارد حساب کاربری خود شده و مشخصات تایرهای ثبت شده ی خود را ملاحظه و در صورت نیاز به روز رسانی فرمایید.

توجه:

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دستورالعمل ثبت گارانتی تایرهای توزیع شده قبل از اردیبهشت 1399، لطفا این مقاله  را مطالعه فرمایید.

 

آخرین رویداد ها و مقالات

نمایش همه

پروموشن پایان سال 1399

تا پایان اسفند 1399 ، به ازای خرید هر حلقه تایر پیرلی با گارانتی پخش کاسپین از عاملیت های فروش ساری و قم و ثبت تایر در پورتال گارانتی فومن تایر، دو عدد اکتان بوستر کاسپین هدیه بگیرید.
بیشتر بخوانید

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد.
بیشتر بخوانید

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید. سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.
بیشتر بخوانید
شکایات و پیشنهادات