۲۶ اسفند ۱۳۹۷

فن آوری نوین پیرلی، مربی رانندگی درون تایرشما

پیرلی همواره درحوزه فن آوری های نوین، به عنوان پیشرو درصنعت تایر مطرح بوده است. این امر محدود به طرح و یا مواد اولیه جدید نمی باشد. برای مثال، دریک نمونه از این فن آوری های روز، پیرلی اطلاعاتی از وضعیت لاستیک را در اختیار رانندگان قرار می دهد، امری که برای رانندگان به خصوص در پیست مسابقه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

فن آوری "آدرنالین (Track Adrenaline System)" پیرلی در ماه مارچ سال 2019 میلادی در نمایشگاه خودرو ژنو  (Geneva Motor Show)، رونمایی گردید. با این فن آوری رانندگان می توانند با استفاده از تلفن همراه خود از دما، فشار و تعداد  لپ (lap) در لحظه مطلع گردند.

پیرلی تعدای حس گر (سنسور)، در ناحیه منجید (carcass) لاستیک های "Trofeo R" تعبیه نموده است. این سنسورها به یک جعبه الکترونیکی درون خودرو و سپس اپلیکیشن تلفن همراه متصل می باشند.

سیستم مزبور فراتر از شمارش لپ (lap) و اندازه گیری دما، قادراست با استفاده از GPS، به راننده بگوید چه زمانی لازم است سرعت بیشتری داشته باشد، چه زمانی بهتر است به پیت (pit) برود تا بدین تربیت بتواند بیشترین بهره را از تایرهای "Trofeo R" ببرد.

فن آوری "آدرنالین" پیرلی در ماه جولای سال 2019 میلادی به بازار عرضه خواهد گردید. اکنون پیرلی در حال کار بر روی فن آوری مشابه برای موتورسیکلت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین فن آوری ها و محصولات پیرلی، و همچنین عاملیت  های فروش به وب سایت شرکت پخش کاسپین، واردکننده رسمی و انحصاری تایرسواری پیرلی در ایران، مراجعه نمائید.

اطلاعات بیشتر

 

آخرین رویداد ها و مقالات

نمایش همه

پروموشن پایان سال 1399

تا پایان اسفند 1399 ، به ازای خرید هر حلقه تایر پیرلی با گارانتی پخش کاسپین از عاملیت های فروش ساری و قم و ثبت تایر در پورتال گارانتی فومن تایر، دو عدد اکتان بوستر کاسپین هدیه بگیرید.
بیشتر بخوانید

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد.
بیشتر بخوانید

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید. سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.
بیشتر بخوانید
شکایات و پیشنهادات