۲۶ شهریور ۱۳۹۸

گل “پی زیرو” به عنوان کاراترین تایر پیرلی انتخاب شد

"پی زیرو (PZERO)" درسال 1987 میلادی تحولی شگرف درصنعت خودروسازی جهان را رقم زد. این محصول پیرلی، نخستین سری از تایرهای با "کارایی بسیار بالا (Ultra High Performance)" بودند. "پی زیرو" برای پیرلی تنها یک تایر نیست، برندی است که پیرلی را به پیشرو تولیدکنندگان لاستیک های با کارآیی بسیار بالا مبدل نموده است. "پی زیرو" همچنین پیام آور مسابقات "فرمول یک (F1)" است، جایی که این برند با حروف رنگی بر روی لاستیک های خودروهای برترین تیم های جهان که توسط رانندگان مطرح رانده می شوند، درج می گردد.

 

 

اخیرا در آزمون معتبری که نتایج آن در مجله خودرویی"EVO" به چاپ رسیده است، "پی زیرو" تمامی رقبای خود را از میدان به در کرده و به عنوان برترین تایر با "کارایی بسیار بالا" جهان برگزیده گردید.

 

مجله "EVO" درسال 1998 میلادی تاسیس گردید، از آن زمان تا کنون به زبان های مختلف به چاپ می رسدو مورد استقبال متخصصان و علاقه مندان صنعت خودرو در سرتاسر جهان قرار گرفته است.

 

درآزمون مزبور، فرمان پذیری، قابلیت ترمز گیری وشتاب و دیگر موارد کلیدی در شرایط جوی و سطوح مختلف حرکتی مورد بررسی قرار گرفتند. لازم به ذکر است معیارهای این آزمون هم کمی و هم کیفی بودند. رانندگانی که با مجله "EVO" همکاری می کنند در زمره ماهرترین و با تجربه ترین رانندگان می باشند.

 

"پی زیرو"، بهترین نتیجه در سطوح خشک و مرطوب

براساس نتایج این آزمون، "پی زیرو" در سطوح خشک و به ویژه مرطوب، نتایج خیره کننده ای داشته است به گونه ای که همزمان با چسبندگی (grip) فوق العاده، سریع ترین "لپ (lap)" ها به ثبت رسیدند.

 

این آزمون با استفاده از تایر های سایز18 اینچ "پی زیرو"   انجام گردید. از سال 2021 میلادی در مسابقات "فرمول یک (F1)" نیز لاستیک های "پی زیرو" سایز 18 خواهند بود.

 

تایرهای "پی زیرو" پیرلی از سایز 18 الی 22 اینچ با همکاری برترین خودروسازان جهان طراحی، مهندسی و تولید می گردند.

 

"پی زیرو" هر سال در آزمون های بسیاری به عنوان تایر برگزیده انتخاب می گردد. برای نمونه می توان به آزمون مجله معتبر آلمانی "Auto Bild" درماه "مارچ" امسال اشاره نمود. "پی زیرو" در میان 11 تایرتابستانی، رتبه نخست را کسب نمود.

 

هم اکنون "پی زیرو" انتخاب بیش از نیمی از خودروسازان برتر جهان است و بیش از 1100 تاییدیه خودروساز (homologation) دریافت نموده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین محصولات پیرلی و تایر مناسب خودروی خود در ایران، به وب سایت شرکت پخش کاسپین (فومن تایر)، واردکننده رسمی و انحصاری تایر سواری پیرلی، مراجعه نمائید.

 

آخرین رویداد ها و مقالات

نمایش همه

پروموشن پایان سال 1399

تا پایان اسفند 1399 ، به ازای خرید هر حلقه تایر پیرلی با گارانتی پخش کاسپین از عاملیت های فروش ساری و قم و ثبت تایر در پورتال گارانتی فومن تایر، دو عدد اکتان بوستر کاسپین هدیه بگیرید.
بیشتر بخوانید

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد.
بیشتر بخوانید

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید. سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.
بیشتر بخوانید
شکایات و پیشنهادات