۲۹ بهمن ۱۳۹۷

مراحل ثبت گارانتی پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده قبل از اردیبهشت 99)

در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم، شرکت پخش کاسپین، واردکننده رسمی و انحصاری تایر سواری پیرلی در ایران، کلیه تایرهای خود را به همراه کارت گارانتی عرضه می نماید. لازم است مشتریان گرامی هنگام خرید تایر خود از عاملیت های فروش و یا پرتال های آنلاین کارت گارانتی را در خواست نمایند.

به منظور پیشگیری ازسوء استفاده های احتمالی، بارکد انحصاری سفید رنگ که مطابق شکل زیرروی دیواره تایر حک شده است، به کارت گارانتی الصاق می گردد. مشخصات (سایز و گل) تایر خریداری شده خود را با برچسب الصاق شده روی کارت مطابقت دهید.

به منظور فعال سازی گارانتی خود، لازم است مشتریان گرامی مطابق دستورالعمل قید شده در کارت گارانتی (برچسب سفید رنگ)، بارکد مزبور را به همراه شماره سریال کارت به سامانه پیام کوتاه شرکت پخش کاسپین ارسال نمایند.

همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت پخش کاسپین، با وارد نمودن بارکد از اصالت تایر خریداری شده خود اطمینان حاصل نمائید.

به منظورحمایت هرچه بیشتر از حقوق مصرف کنندگان گرامی، شرکت پخش کاسپین تایر های پیرلی تولید سال 2016 میلادی را علاوه بر گارانتی 5 ساله از تاریخ تولید، یک سال بیشتر گارانتی می نماید. کارت گارانتی این تایرها به مهر قرمز رنگ 1+5 سال گارانتی ممهور می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت پخش کاسپین مراجعه نمایید.

آخرین رویداد ها و مقالات

نمایش همه

پروموشن پایان سال 1399

تا پایان اسفند 1399 ، به ازای خرید هر حلقه تایر پیرلی با گارانتی پخش کاسپین از عاملیت های فروش ساری و قم و ثبت تایر در پورتال گارانتی فومن تایر، دو عدد اکتان بوستر کاسپین هدیه بگیرید.
بیشتر بخوانید

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد.
بیشتر بخوانید

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید. سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.
بیشتر بخوانید
شکایات و پیشنهادات