۱۷ دی ۱۳۹۸

پیرلی برای اولین بار در دنیا تایری طراحی کرده است که با شبکه 5G ارتباط برقرار می کند

شرکت های مخابراتی در سراسر جهان تلاش می کنند تا شبکه های 5G را توسعه دهند و امیدوارند نه تنها تلفن ها بلکه دستگاه های هوشمند خانگی، پوشیدنی ها و اتومبیل ها را نیز به این شبکه متصل کنند. ماشین بعدی شما ممکن است اتصال 5G خود را داشته باشد، و تایرساز معروف، پیرلی، می خواهد از این مزیت بهره گیرد تا به ایمنی بیشتر راننده ها کمک کند. از این رو این شرکت، تایر جدیدی مجهز به سنسور طراحی کرده است که از وضعیت جاده خبر می دهد و آن را با سایر اتومبیل ها از طریق شبکه 5G به اشتراک می گذارد.

پیرلی اولین شرکت تایر در جهان است که اطلاعات بدست آمده توسط لاستیک های هوشمند را در مورد سطح جاده از طریق شبکه 5G  منتقل می کند. این شرکت برای اولین بار، خدمات سیستم های پیشرفته ی کمک به راننده در دنیا را که با 5G تقویت شده اند، در رویدادی تحت عنوان "5G مسیر ارتباطی وسیله نقلیه با همه چیز" معرفی کرد.

همانطور که می دانید، تایر تنها نقطه تماس بین وسیله نقلیه و جاده است و با بهره گیری از این  فناوری (5G) ارتباط  وسیله نقلیه و راننده با تمام زیرساخت های جاده ای میسر خواهد شد. تایر سایبر پیرلی، به کمک سنسور داخلی، در آینده خودروها را به اطلاعات مرتبط با مدل تایر، کیلومتر طی شده، بار دینامکی و خطرهای احتمالی در سطوح جاده مجهز خواهد نمود. این اطلاعات خودرو را قادر می سازد که سیستم های کنترل و هدایت خود را تطبیق دهد و سطح ایمنی، راحتی و عملکرد را تا حد زیادی بهبود بخشد. بعلاوه، این تایر، همین اطلاعات را به سایر خودروها و زیرساخت ها ارائه می دهد. به لطف فناوری 5G، پیرلی قادر است تایرها را در بستر ارتباطی وسیع تری قرار دهد که شامل اکوسیستم ورودی حمل و نقل جاده ای است، و بطور فعال به توسعه راه حل ها و خدمات برای آینده و سیستم های رانندگی خودکار کمک خواهد کرد.

کارگذاری سنسور در تایرها، بخش جدایی ناپذیری از استراتژی Perfect Fit پیرلی می باشد که با نگاهی به آینده و تغییرات پیش رو، بر روی محصولات و خدمات سفارشی به منظور تامین نیازهای خودروسازان، و بطور کلی ناوگان و راننده ها، تمرکز می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جدیدترین محصولات پیرلی و تایر مناسب خودروی خود در ایران، به وب سایت شرکت پخش کاسپین (فومن تایر)، واردکننده رسمی و انحصاری تایر سواری پیرلی، مراجعه نمائید.

 

آخرین رویداد ها و مقالات

نمایش همه

پروموشن پایان سال 1399

تا پایان اسفند 1399 ، به ازای خرید هر حلقه تایر پیرلی با گارانتی پخش کاسپین از عاملیت های فروش ساری و قم و ثبت تایر در پورتال گارانتی فومن تایر، دو عدد اکتان بوستر کاسپین هدیه بگیرید.
بیشتر بخوانید

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد.
بیشتر بخوانید

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید. سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.
بیشتر بخوانید
شکایات و پیشنهادات