۱۳ شهریور ۱۳۹۸

مروری بر محصولات محبوب و توصیه شده پیرلی

پیرلی در سال 1872 میلادی که در کشور ایتالیا تاسیس گردید. از آن زمان تا کنون این برند به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان لاستیک در جهان شناخته می گردد. با توجه به حضور پررنگ پیرلی در مسابقات "فرمول یک (F1)"، هر یک از محصولات پیرلی حاصل مدت ها تحقیق، توسعه و آزمون می باشند.

 

همکاری مداوم و تنگاتنگ پیرلی با برترین خودروسازان جهان همچون "فراری"، "لامبورگینی"، "مازراتی"، "بی ام دبلیو"، "مرسدس بنز"، "پورش" و بسیاری دیگر، از دید مصرف کنندگان همواره ضامن کیفیت بی بدیل و نوآوری تایرهای پیرلی بوده است.

طی سالیان گذشته، پیرلی به عنوان برترین تولید کننده "تایرهای با کارایی فوق العاده بالا (ultra-high performance tyre)"، در جهان مطرح بوده است. همانطوری که اشاره گردید، تایرهای پیرلی برای برترین خودروهای جهان و اصطلاحا  "سوپر کار (super car)" ها طراحی و تولید سفارشی می شوند.

 

در این مقاله به مرور برخی از مدل های محبوب و توصیه شده تایرهای پیرلی که برای انواع خودروهای سواری (سدان و شاسی بلند) به بازار عرضه می گردند، می پردازیم:

 

Pirelli P4 Four Seasons Plus

تایرهای "چهارفصل (all season)" پیرلی، همواره جزو برترین ها در بازار بوده اند. مدل " P4 Four Seasons Plusبرای انواع سدان، مینی ون و کوپه طراحی و تولید می گردد. شیارهای زاویه دار و همچنین شیار مرکزی یکسره در طراحی این طرح (گل) پیرلی، منجر به کنترل (هندلینگ) فوق العاده و افزایش مسافت قابل پیمایش (mileage) می گردد.

 

 

Pirelli Scorpion STR

ویژگی اصلی این مدل (گل) از خانواده "عقرب (Scorpion)" پیرلی، "هندلینگ (handling)" بهینه و نرمی (راحتی) می باشد. سایش متقارن و مصرف سوخت مناسب ازدیگر ویژگی های این محصول بشمار می آیند.

 

بکار گیری آج مرکزی پیوسته و طراحی "Z" شکل، منجر به چسبندگی و کنترل فوق العاده و در عین حال کاهش صدای درون اتاق می گردد.

 

 

Pirelli Scorpion All-terrain Plus

این تایر نوآورانه پیرلی، یکی از بهترین تایر های با قابلیت استفاده "آنرد (on-road)" و "آفرد (off-road)" موجود در بازار می باشد. طراحی منحصر به فرد آج و دیواره این مدل (گل) خانواده "عقرب (اسکورپیون)"، منجر به ثبات حرکت خودرو در شرایط جغرافیایی مختلف می گردد.

 

با توجه به استفاده از مواد اولیه (آمیزه) نوآورانه و منحصر به فرد، این تایر از دوام بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

 

 

Pirelli Scorpion Verde

استفاده از مواد اولیه به روز و ساختار بهینه در این مدل (گل) از خانواده "عقرب(اسکورپیون)" پیرلی، منجر به کاهش مصرف سوخت، انتشار گاز CO2 و صدای درون اتاق می گردد.

 

از سوی دیگر تراکم و فاز بندی بهینه شیارها، ساختار ویژه در ناحیه شانه منجر به بهبود فرمان پذیری (هندلینگ) و کنترل می گردد. استفاده از پلیمرهای ویژه نیز کارایی این لاستیک در سطوح مرطوب را افزایش می دهد.

 

 

 

 

Pirelli Scorpion Winter

این محصول خانواده "عقرب (اسکورپیون)" پیرلی، در فصل زمستان، آب و هوای برفی و زمین های یخ زده از کارایی فوق العاده ای برخوردار می باشد.

 

پیرلی با همکاری مشترک با "پورش (Porsche)" و "فولکس واگن (Volkswagen)"، این تایررا برای چند مدل خودرو طراحی و تولید سفارشی می نماید.

 

 

 

 

Pirelli Cinturato P7

گروه محصولات "سینتوراتو(Cinturato)"، نخستین تایرهای سازگار با محیط زیست بودند که به بازار عرضه شدند. این تایر ها ازجمله طرح (گل) P7، منجر به کاهش مصرف سوخت و انتشار گاز CO2 می گردند.

 

برخی از محصولات این گروه با تکنولوژی "پنچر رو (run flat)" به بازار عرضه می گردند.

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرم و وب سایت شرکت پخش کاسپین (فومن تایر)، واردکننده رسمی و انحصاری تایر سواری پیرلی در ایران مراجعه نمایید.

 

آخرین رویداد ها و مقالات

نمایش همه

پروموشن پایان سال 1399

تا پایان اسفند 1399 ، به ازای خرید هر حلقه تایر پیرلی با گارانتی پخش کاسپین از عاملیت های فروش ساری و قم و ثبت تایر در پورتال گارانتی فومن تایر، دو عدد اکتان بوستر کاسپین هدیه بگیرید.
بیشتر بخوانید

تایرهای پیرلی در کجا ساخته می شوند؟

محصولات پیرلی به طور خاص در بخش پریمیوم دسته بندی می شوند. در حال حاضر پیرلی دارای بیش از 2000 تاییدیه خودروساز می باشد که 700 مورد آن متعلق به محصول پرچم دار این کمپانی، یعنی P ZERO می باشد. این موضوع از کسی پوشیده نیست که تلاش های اصلی بخش تحقیق و توسعه پیرلی به طور خاص بر روی محصولات پریمیوم صورت می گیرد، از این رو 3.2% از کل فروش پیرلی در قسمت تحقیقات و توسعه سرمایه گذاری می گردد.
بیشتر بخوانید

مراحل ثبت جدید گارانتی شرکت پخش کاسپین (تایرهای خریداری شده از اردیبهشت 99 به بعد)

جهت ورود به پورتال شرکت، کافیست QR Code روی لیبل الصاق شده به تایر را با استفاده از دوربین موبایل و یا یک اپلیکشن QR Code Reader، اسکن نمایید. سپس وارد لینک پورتال foumantyre شوید.
بیشتر بخوانید
شکایات و پیشنهادات